طراحی سایت

مشاوره تبلیغاتی

بازاریابی دیجیتال

برند سازی

طراحی سایت

_

شاید امروز اکثر ما بدانیم که یک وب سایت خوب باید دارای چه مشخصاتی باشد به طور مثال زیبایی بصری٬ سرعت بالا٬  بهینه برای موتورهای جستجو٬ محتوای خوب و ارزشمند و از این قبیل موارد و با هر شرکتی که صحبت می کنید مدعی هستند این ویژگی ها را برای شما فراهم می نمایند و در کمترین زمان ممکن٬ شما رتبه اول در صفحات گوگل را بدست می آورید.

ولی متاسفانه بعد از پایان پروژه و طراحی سایت تمامی این وعده ها به کارهای غیر ممکن تبدیل می شوند و در نهایت نتیجه نارضایتی و دل خوری مشتری از یک طرف و از طرف دیگر هدر رفتن بودجه تبلیغات آنلاین خواهد بود.

در بی نهایت ما اصلی داریم که تا یک ابزار بازاریابی را برای خود استفاده نکنیم به مشتریان خود پشنهاد نخواهیم کردو به طور کلی دیگاه ما در خصوص وب سایت این است که اصلی ترین عامل موفقیت کمپین های بازاریابی دیجیتال داشتن یک وب سایت حرفه ای و کاربردی است و بدون وب سایت بازاریابی دیجیتال امکان پذیر نخواهد بود.

مزیت های وب سایت های ما

مطابق با استراتژی بازاریابی و فروش

طراحی وب سایت بر اساس استراتژیهای بازاریابی و فروش باعث می گردد تا وب سایت از یک ابزار نمادین به یک بازار جدید و درآمد زا تبدیل شود.

ظاهری زیبا و مطابق با هویت برند

جلوه های بصری وب سایت بسیار حائز اهمیت است و مطالعات نشان می دهد که وب سایت ها با ظاهر جذاب مخاطبین بیشتری دارند. البته ظاهر زیبا باید از اصول و قوانین پیروی کند که این اصول می بایست برگرفته از هویت سازمان یا برند باشد.

پلتفرم های متنوع با سازگاری بالا

همیشه کدنویسی سفارشی و صرف زمان زیاد برای پیاده سازی صفحات وب بهترین انتخاب نیست از طرف دیگر مدیریت های محتوای رایج نیز نمی تواند برای هر نوع پروژه ای مناسب باشد. ازاین رو پس از بررسی های لازم متناسب با هر پروژه تیم وب هوراد تصمیم خواهد گرفت که طراحی سایت را با سیستم های مدیریت محتوا انجام دهد و یا به صورت کاملا سفارشی کدنویسی و طراحی نماید.

جلسات همفکری و شناسایی نیازهای مشتری

جلسات همفکری و شناسایی نیازهای مشتری یکی از اصلی ترین مراحل طراحی وب سایت برای ما می باشد. تدوین استراتژیهای بازاریابی آنلاین و ماهیت یک وب سایت باعث می شود تا همه فعالیت های آنلاین به صورت یکپارچه به سمت جلو حرکت نمایند و در نهایت منجر به دستیابی به اهداف گذاشته شده شود.